Wednesday, May 5, 2010

kau yang bernama cinta^^

...kau yang bernama cinta...
..kau yang memberiku rasa...
kau yang ilhamkan bahagia....
haha....tau x lirik lagu pe nie??
nie lagu drpd cte AdaMaya...
walopun aku xtgk kat tv,aku tgk kat youtube..semangat x??huhu
pe slhnyew sekali-sekala layan jiwa n cte melayu,asyk korea jew....wee~~

sbnrnyew....
aku nak cte arinie psl kisah aku pada semester 2 kat mktb nie...
tinggal bbrp hari lg,aku akan melpskan tggjwb aku sbg p.k.u kls...
pas2 i will FREE from any duty...hehe...
the next sem k.u n p.k.u are fauzan n syirah (the tomato couple)~ngee~

perasaan jd p.k.u??
ermm...okla..alhamdulillah...
dpt pengalaman suka n duka...huhu
yg penting aku bersyukur ketua aku baik sgt n bertanggungjawab walopu kekdg dye selalu buli aku..hehe...
ape2pun...sgt berterima kasih pada mad coz jd k.u yang terbaik bg aku 4 dis sem...

lg jd p.k.u nie??
erm...soklan plg jemu nak jwb setiap hari anak2 buah akan tanye..
"yana,lecturer msk x?"..
"yana,pasnie waktu pe ea?"...
bkn setakat girl saje tp boy sekali...
yg peliknyew smp kal aku nak tanye psl kls,kat mad xnak tanyew lak..alasannye tkt mad mrh..huhu
pasnie...syirah lak ea siap sedia kne jwb soklan2 nie drpd dak2 kls...hehe

tp..yg best nyew jd p.k.u nie...dpt knl rapat dgn lecturer...huhu
dahla..lecturer sem nie best2....
yg plg aku suke bljr n akan merindui nak bljr dgn dye ialah

1. En.Roslee..(PJ) komitmen itu penting
2. En.Sarudin..(PJA)
3. En.Jalal (BMK) dgn tradmark nyew 'mcm biasa n mintak maap la"heee..
4. En.Sam (BM Kemahiran berbahasa) tradmarknyew (jwpn yg plg bangang)

5. En Zaidi (BM sastera) coz dye xkedekut lgsg bg bahan belajar dye..

Antara byk2 lecturer,niela lect yg suke wat lawak,xstress @ xmengantuk ble bljr...
yg aku akan plg rindu en roslee dgn en.din...
sukar nak describe knp...kekdg aku rasa mereka spt ayah aku...
n..bljr pj dgn diaorg sgt seronok...bukan setakat bljr saje,tp keprihatinan mereka n then ilmu luar yang mereka kongsikan byk membuat aku sedar tntg kehidupan yang akan aku alami nnt iaitu dunia guru...
lgpun..mereka nie lect pj,so...lgla cpt mesra sbb lect pj la yg plg bessttt sekali kat mktb...huhu



en din ketua ultraman kami...hehe^^



en.roslee...^^

aku akan merindui mereka berdua sgt2...
aku hrp sem3 atau sem akan dtg,akan belajar pj dgn mereka ag..
aku pun rasa kekwn yg lain pun mesti rase best kan bljr dgn mereka ber2??
smp dak bm1 pun jeles tgk kte asyk main permainan best jew tyme pj.huhu...tp yg plg aku rindu nak main ialah bola biru besar tue..sukenyew...^^
aku pasti akan merinduinyee..

post nie mmg khas untuk meluahkan rase rindu yg akan ade nnt ble da hbs sem2 nie...humm....
so..tinggal seminggu ag nak exam..so..kpd kekwn yg baca post nie..gudluck ea kekwn...
segala salah silap harap dimaafkan ea sepanjang saya jd p.k.u.....=)

gambar~gambar di bawah sbg kenangan semasa kte ber pj bersama~~


~walopun jauh gym dr kls,kami tempuhi bersama~


~tidak jemu bljr menggulingkan diri~


~wirawati ultraman~

~12 rounds pdg sentiasa kami hadapi dgn KOMITMEN YG TINGGI~

No comments:

Post a Comment