Thursday, October 21, 2010

fRens^^

HUhuuu~~
saje2 nk cite psl kwn nie....
kat mktb nie aku ade kwn yg selalu support aku tika aku susah maupun sng...
Semua rakan kls aku sbnrnyew best n ada keistimewaan msg2 dlm hati aku tp ini antara rkn yg owg kata lebih msk kepala n yg selalu gurau2 dgn diaorg...huhu

**nie shbt baik laki**
*Amin,Mad,Adam*

Walopun diaorg nie selalu la nyakat aku dlm kls,dlm fb msj tp sbnrnyew setiap harila aku akan tergelak n blh senyum n blh hlgkan semua mslh dgn diaorg nie...Mesti setiap hr ade jew nk borak n nganyim msg2 walopun aku da byk kali kecewakan diaorg sbb xpas2 ag nk dtg rmh aku..asal plan jew xjd sbb aku..humm~~
..kalo kwn yg baik bukan setkt tyme ketawa jew...tp tyme kte sedih gak..
ble aku dlm kesusahan kesedihan diaorgla selalu bg kata2 smgt n sentiasa akan backup aku..
lagipun diaorg sgt2 bertanggungjwb n easygoing la bak kata org putih dlm bab2 dlm kls nie...


**nie my girlfriends**
*Atiq n Fyzah*

ini lagila geng gile2 aku kat mktb nie....ade jew nak nyakat n gurau dgn diaorg yg penting selalu wat aksi kalo kat asrama...tyme aku sedih pun diaorg la selalu dgr rintihan aku n kekdg teremo lebih dr aku..huhu.....
terima kasih kwn2 kerana korang hadir dlm hidup ini...bersyukur sgt ble korang ada ble tyme gelak maupun sedih..smg ukhuwah kite berpnjgn...=)

No comments:

Post a Comment