Monday, January 24, 2011

Woahh~~

salam kembali pd permulaan hari isnin semula..=))
hrnie nk cte kat kekwn semua...
aku wat senaman kot..haha..
ble tau syirah n jan n nik nak g jog..
apelg join jewla kan...
mmg excited mcm dak2 kecik la lak ble dpt berlari..
i really..really luv run..wink2**....ngee~~

walopun rase still xchat lg,tp manela tau kan kite xchat sbb kite xbersenam lgsg kan..
tp jog nyew skjp jew pastu kitaowg main skipping lak kat bwh blok..
da mcm2 gelagat leh tgk..have fun la skjp..huhu..

Oppss lupe nk cte...nak tau x..hr mlm jmt hrtue jmp mr.piggy..
fuhh..first tyme kot tgk face to face..ape lg menggunakan skill larian pecut yg ade untk lari ke bilik..haha..
mmg da ade dak2 blok bgtau suh elok2 kalo duk aras 1 n 2 coz tmpt mainan2 mr.piggy..huhu..
ade ke pttt nik ckp aku bertuah dpt jmp mr.piggy tue..hahaha..
mcm2 daa...

wahh~~hrnie gak nk msk surau pun penuh kot sbb penuh dgn pljr2 kpli & jqaf yg baru..
da duk luar tue,join lak dgn geng2 kak yu..lame da xbercanda dgnnye lps terpisah blok nie..haha
mmg gempak gle la lyn lawak2 diaorg n cte2 psl kngn2 dulu tyme duk kat anggerik...
sampai cte yg xprnh tau leh tau..sgt kelakar la kamu kak yu..huhu...
ingt lagi first tyme rapat dgn kak yu tyme g xpdc...lyn cte dye smp xtdo kitaowg nie..
n soklan first tanye aku yg wat aku terkejut.."yana,ko free hair ea kat luar??"
haha..agknye nmpk aku nie mcm dak sosial kot..aduiyai..
mula2 nmpk garang kak yu nie,,tp seronok ble da knl perangai sbnr dye..=))

hari nie jugak....xdisangka~sangka mls2 pun dpt ciapkan 1 presentation..haha
cume yg edit2 bg kat org lain lak..huhu...
so,,sape yg ckp XRELA nak group dgn aku tue sgt rugi kot..hehe..(sapela ckp tue ye??)ngee~~
nmpk kasar ayt tue,nk tacim2 pun mls sbb kotaowg mmg jne suke gurau2...suka~suki la katakan..huhuhu...

kla..mau makan ubt dulu n go to sleep..
ubt nie sgt mengantuk..confirm xnak da mkn pagi..alamatnyew xbljr la aku..cume nsb baik harini 1 sbjk je bljr..ngee~~
nytes frens^^

No comments:

Post a Comment