Tuesday, February 16, 2010

COUPLE..me???

ble kte ckp psl couple nie,mst para remaja intrested kan..
termasukla aku..ustaz pun ckp ble ceramah mengenai lelaki & prmpn mesti semua akan terlopong..hehe...(betul2x..)
humm..couple??mmg skrg remaja kte susah nak lari dari couple...
aku pun kekdg jeles gak tgk semua ada kapel masing2..tp its just my feeling hakikatnya aku sendiri xnak bercouple..aku rasa mcm akan wujud perasaan xselesa..kalo aku minat seseorg pun biarla aku sendiri yg rasa tp biar aku rasa dekat dgn dia dgn bekwn baik dgn dia dan share mslh @ cte dgn dia..
siapa dia tue??ermm..adala..biarla aku pendam jew coz aku xnak kerana cinta termkn nafsu cinta dan blh alpha dgn tggjwb kte sbg hamba Allah,anak dan maruah sendiri..

aku hanya akan berdoa:

Ya Allah
Jika dia benar untukku
Dekatkanlah hatinya dengan hatiku
Jika dia bukan milikku
Damaikanlah hatiku
Dengan ketentuan-Mu

Dialah permata yang dicari
Selama ini baru kutemui
Tapi ku tak pasti rencana Ilahi
Apakah dia kan kumiliki
Tidak sekali dinodai nafsu
Akan kubatasi dengan syariat-Mu
Jika dirinya bukan untukku
Redha hatiku dengan ketentuan-Mu

Ya Allah
Engkaulah tempat kubergantung harapanku
Kuharap diriku sentiasa di bawah rahmat-Mu

2 comments:

  1. amin syg,, doa je kay..jgn putus asa..
    sy pun.. :) syg kamu...

    ReplyDelete
  2. sayang..lg syg2..kamuuu fiqa!!

    ReplyDelete