Monday, February 15, 2010

Y piC 5 intell^^??

knp laa aku letak gmbr 5 intell kat plg atas dlm blog aku nie ea??
Ini adalah kerana aku sayang sgt kat 5 intell,byk bende aku bljr kat cni..
bukan shj aku byk bljr dari 5I tp dari dorm P26..merangkap terus penghargaan kasih dan sygku pada skul yg plg 'affective' dlm hidupku SBPIT**...5 $tars i give to my last skull..><
maybe ramai yg xtau,tapi aku hampir keluar skul tue tyme f4..alasannya aku xleh ikut cara pembelajaran kat sana,terlalu cpt bgku yg xbiasa dgn situasi begitu krn pada asalnye aku hanya dari sk harian bese (smkt)..sng ctela krenyew aku mengalami kejutan budaya kot..hehe
tapi **credit untk ckg pokyi krn telah byk bersbr dgn kerenah aku dan byk memberi aku kaunseling..dan last word beliau ckp kat aku tyme salam ukhuwah F5 ialah "lyiana,syabas kamu telah berjaya menamatkan pelajaran kamu di sini"huhu....
aku bersyukur sgt,pada mlm aku hmpr keluar dr sk tue,aku dpt hidayah dari Allah spy jgn kuar dr sk tue..
dan..bila dah lama aku stay situ dan smp ke f5 aku betul2 sdr ape yg Allah ingin berikan kepadaku..

nak tau pe?? contohnyew..aku byk dpt tau info tentang agama,aku dpt belajar berdikari d asrama dan dpt knl kekwn yg semua *smart*,*brilliant*,*perfect*.*intelligent*,n *thinker* dr segi akhlak n akademik..

dan kalo kamu semua nak tau...aku plg teruk nangis tyme last day aku kat sbpit coz aku akan rindukan azan yg membuatkan aku mampu solat berjemaah ke surau n tiada lagi kedengaran gelak ketawa di kls nkkan tyme prep,berkumpul di dorm pd waktu mlm untk halaqah n borak2 hepi dgn adk dorm dan aktiviti2 yg best di sk...last word that hard to say: GUDBYE SCHOOL TYME!!!terima kasih ya Allah atas nikmat Kau perkenalkan aku dgn SBPIT..


*******SESETENGAH PERKARA BURUK BAGI KITA ADALAH BAIK DI SISI ALLAH*********

No comments:

Post a Comment