Friday, April 2, 2010

mY luVly *twins*


HEPI BIRTHDAY TO *TWINS*
WANI N WINA.....

aku doakan diaorg pnjg umo supaya mereka dpt melakukan byk ag kebaikan kat dunia nie pada org ramai...
aku bersyukur dpt ditemukan dgn mereka berdua...
sbb mereka baik sgt..
dan sesiapa yg xtau,twins nie merupakan adik dorm aku dulu...

pada awal aku msk ke alam form 5,aku rasa sunyi sgt..
coz kak ceca n kak yana yg baek n gle2 spoting tue da kuar drpd sk..
aku da xde tmpt nak bermanja n kongsi minat yg same iaitu memenuhkan diari masing2...hihi
kalo kak ceca baca post nie sy still ag simpan sticker kak ceca bg yg sy ltk dlm diari dulu...=)
nak bukti???look downward..hehe...




akhirnyew....tyme adik2 f4 br msk...
dan wani n wina msk ke dorm p26 yg hmpir2 aku menjadi ketua dorm..
tp atas alasan tertentu,aku tolak...
sorie kak yana kecewakan pilihan adk2 k.yana...=)
coz..i think ada sis lain yg lebih bgs...but tq 4 choose me.terharu..sob3x...

dlm dorm nie mcm terbahagi pada 2..
aku ambk alih katil k.ceca n lockernye...
ambk aura kak ceca yg teror nie ckit.....hehe
di site aku,aku n yasmin jew senior then yg lain semua adk2...
lgpun aku mmg ngam ckit ngan yasmin..byk bende hal agama yg aku xtau akan ku tanye kat die..

aku syg sgt dgn wani n wina nie sbb dye baik sgt2...
nak tau pe twins nie wat??
first,yg plg menyentuh hati ble tyme aku demam...diaorg jaga sekeliling aku...then akan basahkan tuala dan ltkkan kat atas kepala...pas2 selimutkan aku..dan aku nie kalo tyme demam mmg semua bdn jd sejuk..n diaorg sggp slowkan kipas padahal tau2 jewla kan duk dorm nie pns ckit..
Ya Allah,hati mana yg xtersentuh ble ada yg menyayangi kte mcm tue...
2nd..diaorg xpernah kedekut kongsi pape dgn aku...n twins prnh bg aku dgn yasmin gelang tgn yg cntk sgt..
special sgt gelang tue aku rasa coz twins xbg pun kat akak2 yg lain coz twins hanye baik dgn aku dan yasmin...hihi...

ble aku di dorm,aku lebih suka tumpukan bersama2 dgn adk2 dorm aku...
tyme mkn jew,aku akan g mkn same dgn diaorg..
bg aku ble di asrama,adk2 come first..then kalo kat kls barula bersama2 dgn kekwn..
aku seronok ble berada di asrama dan dpt merasai kasih syg drpd adik2...yewla aku nie xde adik..hukhuk...

n byk bende aku bljr drpd adik2 dorm aku...ada ulama kata xsemestinye kte bljr sesuatu drpd org yg lebih tua drpd kte tp kekdg tu yg muda tuela memberi pengajaran kpd kte...

contohnyewkan...adikku ila,setiap mlm akan mengaji walopun kami sedorm da wat halaqah setiap mlm..even dye da tetdo,dye akan bgn blk,ambk wudhu n mengaji...
adikku hasinah lak...dye seorg yg tabah..dye org cameron highlands..kalo blk pun tyme cuti pnjg jew..aku tau dia rindu keluarga dia ble org lain blk,dan hrtue akhrnyew dye ternangis jgk dgn aku meluahkan rasa rindu dia pada keluarga..aku jd sebak gle..betapa bertuahnyew aku dpt blk setiap bulan coz rmh aku dkt jew dgn sk...dan c-nah niela selalu menjadi pendgr setia mslh2 aku..

ble aku tulis post nie,aku dpt rasa air mata aku bergenang coz aku rindu sgt dgn diaorg..
betapa akrabye aku dgn diaorg..sehingga sukar aku nak lpskan diaorg ble hr terakhir sk aritue..
puas kekwn aku yg lain pujuk spy cool~~...
entahla...aku nie cpt menyayangi seseorg ble org tue baik dgn aku...dan kekdg org yg aku syg tuela,Allah cpt pisahkan aku dgn org yg aku syg..
tpkan Pertemuan n Perpisahan tuekan di tgn Allah...
aku cukup bersyukur dpt merasai kasih syg mereka walopun sementara...ahli p-26!!!

No comments:

Post a Comment