Monday, November 15, 2010

yeahh!!

hehe..
yeahhh..ituela antara status2 dak2 ipg ble pas pekse..
alhamdulillah...dah hbs gak pekse untk sem 3 nie...
sem dpn akan memasuki degree lak..PPISMP bertukar kpd PISMP...
n sem dpn gak akan g PBS(pengalaman berasaskan sekolah)...
humm..xtau ag akan g pbs kat mane..antara tmpt sendiri atau nk try g tmpt org dulu...

ok..exam camne??
alhamdulillah..ble da berusaha tue..bertawakal kpdnyew..
kalo ade rezki naik pentas adela tue..huhu
kalo xde mgkn blum tne saatnyew dan mgkn kne berusaha kuat ag...

kalo kwn2 nak tau...
ble tyme exam nie aku akan byk baca nota2 dulu..
n ble mlm sblm pekse aku n rumate aku,shikin akan tukar2 pendpt kitaowg tng nota dan sesama akan jwb soklan untk spot..
so..drpd kite xtau jwpn akan tau jwpnnyew dan blh tmbh2 isi kite..
dan secra xlgsg bnde yg kwn kite ckp tue akan wat kite mudah ingt...

ble da tbe tyme pg lak..
aku mcm bese bgn awal,solat subuh..
pas solat subuh aku akan wat mcm aku kat sk dulu semasa tyme kitaowg spm..
akan baca surah al-rahman n pastu baca surah al-kafh ayat 19...n baca doa khusus pnrg hati..
saje jew nk share dgn kwn2..
InsyaAllah..dgn ilmu yg kite da baca n ditmbhkan dgn rohaniah..pasti ilmu yg kite baca tue akan bertmbh ingt n semoga Allah tidak simpulkan lidah kite untk mndpt idea..=)
tyme exam nie mcm2 la berlaku dgn set2 kls aku nie..
adew main teka~teki tanyew soklan la kat hensetla..
tp xkisahla janji dpt tlg kwn2...
kalo kat dewan pekse jgn ckpla..mcm2 gelagat blh tgk..
yg plg serabut tyme aku jwb soklan krts pj..bising tul dak india sblh aku..dahla ckp bahsa die..wat bisngla lak tanyew dgn kwn2 dia..mcm xpekse lak..sbr jewla...

hrnie...sedih lak tyme sblm pekse bm2 lecturer wat pengumuman yg pakcik driver kitaowg meninggal dunia..pakcik tue ingt lg prnh gurau2 dgn dye tyme g xpdc titiwangsa...dah tiada da arwah...sekelip mata saje..so,kite pun kne beringt enth ble lak ajal kite kan...

brg pun da ciap packing...so..tinggal nk blk jew..huhu..
aku jd baikla xblk awal...sbb cian kat rumate aku,nnt xde sape nk teman dye lak..huhu..
ok2..papepun slmt bercuti kpd yg bercuti ye...
smg kite wat aktiviti yg berfaedah la cuti nie...=)
aku confirm2 jd bibik di rumah..huhu..yg pntg nk tmbh skill msk ag...hee~~

No comments:

Post a Comment