Friday, July 23, 2010

Alhamdulillah....

Syukur pada Allah....
Aku da dpt sahabat aku blk yg ceria....
drpd duka da kembali ceria..
aku ingt aku da hlg sowang sahabat...rupenyew belum ag..
pasnie lehla smbg gdh blk dgn dia....hehe...

Terkejut gak tyme g psr td...
sahabat ku tue tegur...
suke tgk dye da kembali senyum...
terima kasih shbt kerana kamu kembali ceria^^
Semoga pasnie da xde probs in class..
semoga ukhuwah kls bertambah akrab....
InsyaAllah....

Hari nie mmg ase sunyi sgt....
tgk ramai gle owg yg blk...
aku hanyew merenung di ruang jendela melihat mereka semua pulang..(acece...touchim la lak)..
ade yg pulang ke rmh,ade yg shbt lain g melihat owg tercayang kat tmpt study ye...
mmg tabik spring la aku kat sahabat aku nie...walopun jauh,sanggup dye g melawat...SWEETnyE!!
ble la owg nak melwt aku lak...hehe....
Entah pe yg aku akan luangkan hari esk......
yg pasti hari ahad akan membawa kwn2 yg xblk g makang rmbtn kat kg aku,kebetulan 1jam dr mktb....nenek pun excited suh bwk kekwn blk suh mkn...huhu...
segan gak dgr cte ade dak unit lain nak ikut tp its ok....boleh saje..=)

Hari nie...byk gle g borong brg...hbs da duit elaun aku bulan nie...
beli ink,A4 paper,fail2 MQA n xketinggalan beli kismis tok guru..huhu....smp arinie beli mkanan kat psr nasi dagang n bebola jew...ADEH!!
niela namanyew fasa pengorbanan untk menjadi cikgu....
tp arinie lect bg smgt kat ktaowg semua n bg some of reasons betapa bertuahnyew kami nie menjadi guru pelatih dan akan bergelar CIKGU....
aku semakin semangat untk menjadi cikgu yg berjaya..insyaAllah...
ble lihat kekwn hepi blk ase ag seronok nak bljr pasnie...
nakkan pasnie mgkn kajian luar akan wat kat TAMAN NEGARA...
n....untk rekreasi pj wat kat PULAU REDANG....seonoknyew!!!
xsbr nak g untk sem nie...YABEDABIDUUU!!!!weee~~

No comments:

Post a Comment